close



nicko01

living by day,dying by night.
生於陽光 死於黑夜

under the shadows of your light.
臣服妳的陰影下

fading away,burning inside.
逐漸黑暗中 心中的火焰卻相對熾熱

with a love i need to fight.
我要為愛而戰

fighting to let you stay.
要為了讓妳留下而戰

fighting to let you go to let you go, and now.
卻又為了戰勝自己而讓妳離開

love turned into a war.
愛變成了一場戰役

can't fight it anymore, fight it anymore.
已被妳征服 無能為力地

maybe i'm crazy,maybe i lost my mind.
或許我已瘋狂的失去理智

this love we have is killing me.
這段愛已經徹底的讓我落敗

so amazing the way you drive me mad.
以不可思議的方式讓我為妳瘋狂

baby this love we have is killing me.
貝比 妳的愛讓我投降 

oh~~,oh~~,oh~~.

can't live with you,can't live without.
妳在不在我身邊都讓我很難好好生活

i feel my heart is burning out.
我感覺我的心已快燃燒殆盡

what can i do?
我可以做什麼?

you war me out.
妳徹底擊潰我

but you're all i care about.
妳是我唯一全心呵護的愛

fighting to let you stay.
要為了讓妳留下而戰

fighting to let you go to let you go, and now.
卻又為了戰勝自己而讓妳離開

love turned into a war.
愛變成了一場戰役

can't fight it anymore, fight it anymore.
已被妳征服 無能為力地

maybe i'm crazy,maybe i lost my mind.
或許我已瘋狂的失去理智

this love we have is killing me.
這段愛已經徹底的讓我落敗

so amazing the way you drive me mad.
以不可思議的方式讓我為妳瘋狂

baby this love we have is killing me.
貝比 妳的愛讓我投降 

oh~~,oh~~,oh~~.

baby this love we have is killing me.
貝比 妳的愛讓我投降 

oh~~,oh~~,oh~~.

baby this love we have is killing me.
貝比 妳的愛讓我投降 

i love you,hate you then love you some more.
我愛妳 恨妳 卻又更愛妳

i'll bleeding dry but you're all i want.
我的血已快流乾但仍確信妳是我所想要的

from hill to heaven ,can't take it any more
從地獄到天堂 這無法承受的真心摯愛

and still i know you're the only one.
但仍確信妳是那永遠的唯一...

nicko03

nicko02

arrow
arrow
    全站熱搜

    StrongAlive 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()